بررسی روندهای نوین بازاریابی در سال ۲۰۱۷

در سال ۲۰۱۷، بازاریابان B2B  با افزایش فشار قابل توجهی در نرخ بازگشت سرمایه مواجه هستند. لذا دانستن مفهیم جدیدی از بازار سال ۲۰۱۷ خالی از لطف نیست. در زیر ۱۳ روند و ترند نخست در بازار B2B که بررسی آنها دقت و زمان شما را می طلبد . این موارد به روند بررسی چالش … بیشتر بخوانید

نکاتی برای افزایش کاریزما و بهبود ارتباطات

اگر بخواهیم بسیار کلی صحبت کنیم، باید بگوییم که کاریزما نوعی ویژگی و خصوصیت است که برخی افراد دارند. کسانی که ما به آنها افراد کاریزماتیک می‌گوییم. کسانی که این ویژگی را دارند، در ارتباط با دیگران چه در تعامل‌های عادی روزمره و چه به عنوان یک الگو و فرد الهام‌بخش، در  لایه‌های عمیق احساسی  بر روی دیگران تاثیر … بیشتر بخوانید

۵ استراتژی برای تعیین اندازه بازار

دانستن اندازه بازار و راه های تخمین زدن آن چه تاثیری در کسب و کار ما خواهد داشت؟ همانطور که توسعه محصول و جذب نیروهای با تجربه و خبره می تواند شما را در کسب و کارتان کمک کند، انجام تحقیقات بازار هم قدمی بسیار حیاتی برای کسب و کار شما محصوب می شود. یکی … بیشتر بخوانید